Doğum Gününü Sahnede Kutladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Doğum Gününü Sahnede Kutladı

Doğum Gününü Sahnede Kutladı
15.05.2013 06:03  Güncelleme: 08:51

Şarkıcı Sibel Mirkelam, doğum gününü önceki gece Kanlıca'daki Paysage Restaurant'da kutladı..

Şarkıcı Sibel Mirkelam, doğum gününü önceki gece Kanlıca'daki Paysage Restaurant'da kutladı. Sahneye gelen pastayı gören güzel şarkıcı, çok heyecanlandı. Mumları alkışlar eşliğinde üfleyen Mirkelam, "Kaç yaşına girdiniz?" sorusuna "Yaşımı sormayın, ben daha çok gencim" yanıtını verdi. Genç şarkıcı, "Mumları üflerken ne dilediniz?" sorusunu şöyle yanıtladı: "Yaş alayım ama yaşlanmayayım ve hep sahnede olayım. Bir de çok güzel albümlerim olsun."

Sabah : http://www.sabah.com.tr

Kaynak: Sabah.com.tr

Son Dakika Magazin Doğum Gününü Sahnede Kutladı - Son Dakika


Advertisement