Şarkıcı Sibel Mirkelam, doğum gününü önceki gece Kanlıca'daki Paysage Restaurant'da kutladı. Sahneye gelen pastayı gören güzel şarkıcı, çok heyecanlandı. Mumları alkışlar eşliğinde üfleyen Mirkelam, "Kaç yaşına girdiniz?" sorusuna "Yaşımı sormayın, ben daha çok gencim" yanıtını verdi. Genç şarkıcı, "Mumları üflerken ne dilediniz?" sorusunu şöyle yanıtladı: "Yaş alayım ama yaşlanmayayım ve hep sahnede olayım. Bir de çok güzel albümlerim olsun."
Sabah : http://www.sabah.com.tr
Son Dakika › Magazin › Doğum Gününü Sahnede Kutladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.