Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Baydemir'i kabul etti.
Arınç'ın Başbakanlık merkez binadaki makamında basına kapalı gerçekleşen görüşme, yaklaşık 1 saat sürdü.
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi yetkililerinin de hazır bulunduğu görüşmede, Baydemir'in, belediye projeleri hakkında Arınç'ı bilgilendirdiği kaydedildi. - ANKARA
Son Dakika › Politika › Arınç Baydemir'i Kabul Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.