Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Suriye Türkmenleri Kongresi heyetini kabul etti.
Üsküdar'daki evinden yoğun güvenlik önlemleri altında çıkan Başbakan Erdoğan, Dolmabahçe'deki çalışma ofisine geldi. Başbakanın hemen ardından Suriye Türkmenleri Kongresi heyeti de çalışma ofisine giriş yaptı. Başbakanın Suriyeli Türkmenler ile yaptığı görüşme saat 13.00 sıralarında başladı. - İSTANBUL
Son Dakika › Politika › Başbakan Erdoğan, Suriyeli Türkmenlerle Görüşüyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.