Fenerbahçe'nin Ziraat Türkiye Kupası'nı kazanması, İzmir'de doyasıya kutlandı.
Fenerbahçe, Türkiye Kupası'nı bugüne kadar 1968, 1974, 1979 ve 1983 yıllarında 4 kez kazandı. Sarı-lacivertliler, 1983 yılından itibaren 7 kez finale kalmasına rağmen kupayı müzesine götüremedi.
İzmir'de Fenerbahçe taraftarları, maçın bitiş düdüğü ile birlikte konvoylar oluşturarak, şehir turu attılar. Alsancak Gündoğdu meydanında toplanan taraftarlar kupa sevincini doyasıya yaşarken, 'biber gazı oley' şeklinde slogan atarak derbide yaşanan olaylara göndermede bulundular. - İZMİR
Son Dakika › Spor › 29 Yıl Sonra Gelen Sevinç - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.