29 Yıl Sonra Gelen Sevinç - Son Dakika
Son Dakika Logo

29 Yıl Sonra Gelen Sevinç

29 Yıl Sonra Gelen Sevinç
17.05.2012 00:39

Fenerbahçe'nin Ziraat Türkiye Kupası'nı kazanması, İzmir'de doyasıya kutlandı.

Fenerbahçe'nin Ziraat Türkiye Kupası'nı kazanması, İzmir'de doyasıya kutlandı.

Fenerbahçe, Türkiye Kupası'nı bugüne kadar 1968, 1974, 1979 ve 1983 yıllarında 4 kez kazandı. Sarı-lacivertliler, 1983 yılından itibaren 7 kez finale kalmasına rağmen kupayı müzesine götüremedi.

İzmir'de Fenerbahçe taraftarları, maçın bitiş düdüğü ile birlikte konvoylar oluşturarak, şehir turu attılar. Alsancak Gündoğdu meydanında toplanan taraftarlar kupa sevincini doyasıya yaşarken, 'biber gazı oley' şeklinde slogan atarak derbide yaşanan olaylara göndermede bulundular. - İZMİR

Kaynak: İHA

Son Dakika Spor 29 Yıl Sonra Gelen Sevinç - Son Dakika


Advertisement