Ankaragücü Şampiyonluk Kupasını Aldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ankaragücü Şampiyonluk Kupasını Aldı

07.05.2018 22:01

Spor Toto 1'inci Lig'i 2'nci sırada bitirerek Süper Lig'e çıkma hakkı kazanan Ankaragücü kupasını aldı.

Spor Toto 1'inci Lig'i 2'nci sırada bitirerek Süper Lig'e çıkma hakkı kazanan Ankaragücü kupasını aldı.

Spor Toto 1'inci Lig'i 2'nci sırada bitiren ve doğrudan Süper Lig'e çıkmaya hak kazanan Ankaragücü, ligin 34'üncü haftasında sahasında oynadığı Adana Demirspor maçının ardından kupasını aldı. Kupayı Türkiye Fubol Federasyonu (TFF) Başkan Vekili İbrahim Usta'nın elinden alan saı-lacivertli oyuncular stadyumda tur attı.

Karşılaşmanın bitiş düdüğünün ardından Teknik direktör İsmail Kartal, Ankaragücü bayrağını sahanın ortasına dikerek foto muhabirlerine poz verdi. Yaklaşık 15 bin taraftarın izlediği karşılaşma sonrası taraftarları dolaşan futbolcular karşılıklı şampiyon Ankaragücü tezahuratı yaptılar.

Kupa töreninin ardından takım olarak eğlence yeri olan Kızılay'a geçildi

- Ankara

Kaynak: DHA

Son Dakika Spor Ankaragücü Şampiyonluk Kupasını Aldı - Son Dakika


Advertisement