Bakan Kasapoğlu, Fenerbahçe-Benfica Maçını Değerlendirdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bakan Kasapoğlu, Fenerbahçe-Benfica Maçını Değerlendirdi

14.08.2018 23:46

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Fenerbahçe'nin UEFA Şampiyonlar Ligi 3. ön eleme turu rövanşında Portekiz'in Benfica takımıyla 1-1 berabere kaldığı maçta iyi bir oyun ortaya koyduğunu söyledi.

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Fenerbahçe'nin UEFA Şampiyonlar Ligi 3. ön eleme turu rövanşında Portekiz'in Benfica takımıyla 1-1 berabere kaldığı maçta iyi bir oyun ortaya koyduğunu söyledi.

Ülker Stadı'ndaki maçı izleyen Bakan Kasapoğlu, karşılaşmanın ardından basın mensuplarına açıklamada bulundu.

Bakan Kasapoğlu, ilk maçtaki 1-0'lık yenilginin sarı-lacivertliler açısından dezavantaj olduğuna değinerek, "Atmosfer çok güzeldi. Temsilcimiz Fenerbahçe, son saniyeye kadar gayet güzel bir oyun ortaya koydu. İlk maçtaki skorun dezavantajı turu getirmedi. Bundan sonraki maçlara bakacağız. Avrupa'daki tüm takımlarımıza başarılar diliyorum." diye konuştu.

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Bakan Kasapoğlu, Fenerbahçe-Benfica Maçını Değerlendirdi - Son Dakika


Advertisement