Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup takımlarından Bandırmaspor, Samsunspor'da oynayan orta saha oyuncusu Talha Maytoş'u transfer etti.
Bandırmaspor'un Özsoylar İş Merkezi'nde bulunan ofisinde düzenlenen imza töreninde konuşan Bandırmaspor Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Alper Sargın, "Talha Maytoş sezon öncesinde transfer listemizde bulunuyordu. Ancak kendisini değişik sebeplerden dolayı kadromuza dahil edememiştik. Talha Maytoş'u takımıza kazandırdığımız için çok mutluyuz. Talha'nın, PTT 1. Lig hedefine ulaşmamızda önemli katkılar sağlayacağını düşünüyoruz" dedi.
Yeni takımının hedefleri olduğunu belirten Talha Maytoş, "Temennim Bandırmaspor'un 4 yıldan beri kapısından döndüğü PTT 1. Ligi'e çıkmasıdır. Hep birlikte bu hedefe ulaşmak için gayret sarf edeceğiz" şeklinde konuştu. - Balıkesir
Son Dakika › Spor › Bandırmaspor'da Transfer Çalışmaları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.