Başkan Dündar, Başarılı Badmintoncuyu Ödüllendirdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Dündar, Başarılı Badmintoncuyu Ödüllendirdi

13.04.2016 12:41

Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, Okullar Arası Dünya Gençler Badminton Şampiyonası'nda ikinci olan ve karma milli takımda yer alan Osmangazi Belediyespor'un oyuncusu Naime Yılmaz'ı ödüllendirdi.

Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, Okullar Arası Dünya Gençler Badminton Şampiyonası'nda ikinci olan ve karma milli takımda yer alan Osmangazi Belediyespor'un oyuncusu Naime Yılmaz'ı ödüllendirdi.

28 Mart-3 Nisan 2016 tarihlerinde Malta'nın Gzira kentinde düzenlenen şampiyonada yer alan Osmangazi Belediyespor Badminton Takımı'nın sporcusu Naime Yılmaz, ilçeye döndüğünde mutluluğunu Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar ile paylaştı.

Dündar kendisini ziyaret eden başarılı sporcu Yılmaz ve antrenörü Nursel Çakır'ı çeşitli hediyelerle ödüllendirdi.

Dündar, Osmangazi Belediyesi olarak spora ve sporcuya her zaman destek olacaklarını söyledi.

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Başkan Dündar, Başarılı Badmintoncuyu Ödüllendirdi - Son Dakika


Advertisement