Beşiktaş'a Çiçeklerle Karşılama - Son Dakika
Son Dakika Logo

Beşiktaş'a Çiçeklerle Karşılama

Beşiktaş\'a Çiçeklerle Karşılama
18.08.2018 05:35

Beşiktaş, Avusturya’daki maçın ardından doğrudan ligde karşılaşacağı Erzurum’a geçti, çiçeklerle karşılandı.

Beşiktaş, Avusturya'daki maçın ardından doğrudan ligde karşılaşacağı Erzurum'a geçti, çiçeklerle karşılandı.

Süper Lig'in ikinci haftasında Büyükşehir Belediye Erzurumspor ile yapacağı maç için uçakla kente gelen siyah-beyazlı takımı havalimanında ellerinde meşaleler ile çok sayıda taraftar bekledi. Siyah-beyazlılar, sabaha karşı kente gelen Beşiktaşlı futbolcular ve teknik direktör Şenol Güneş'e çiçek vererek fotoğraf çektirdi.

Tolga Zengin, sabahın ilk ışıklarında kendilerini karşılamaya gelen taraftarlara teşekkür ederken, kafile daha sonra tezahüratlar arasında otobüsle Palandöken ilçesinde konaklayacakları otele geçti.

Kaynak: Skorer

Son Dakika Spor Beşiktaş'a Çiçeklerle Karşılama - Son Dakika


Advertisement