Endonezya Birinci Futbol Ligi, Persib-Persija karşılaşması öncesi çıkan taraftar kavgasında bir kişinin hayatını kaybetmesi nedeniyle askıya alındı.
Endonezya Futbol Birliği Başkanı Edy Rahmayadi, konuya ilişkin yaptığı açıklamada, Persija taraftarı Haringga Sirla'nın ölümüyle ilgili soruşturma bitene kadar futbol liginde maç oynanmayacağını duyurdu.
Bandung şehrinde 23 Eylül'de oynanan karşılaşma öncesi Persib taraftarları tarafından saldırıya uğrayan 23 yaşındaki Sirla, hayatını kaybetmişti.
Son Dakika › Spor › Endonezya'da Lig, Taraftar Ölümü Nedeniyle Askıya Alındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.