Engin İpekoğlu: "Trabzon'a Puan İçin Geldik" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Engin İpekoğlu: "Trabzon'a Puan İçin Geldik"

Engin İpekoğlu: "Trabzon\'a Puan İçin Geldik"
27.11.2015 13:51

PTT 1. Lig ekiplerinden Adanaspor’da Teknik Direktör Engin İpekoğlu, 1461 Trabzon’a puan için geldiklerini ve buradan mutlu dönmek istediklerini söyledi.

PTT 1. Lig ekiplerinden Adanaspor'da Teknik Direktör Engin İpekoğlu, 1461 Trabzon'a puan için geldiklerini ve buradan mutlu dönmek istediklerini söyledi.

1461 Trabzon ile deplasmanda karşılaşacak olan Adanaspor, Gençlik Stadyumu'nda gerçekleştirdiği çalışmalarını tamamladı. Turuncu-beyazlı kafile, antrenmanın ardından hava yolu ile Trabzon'a geçerek maç saatini beklemeye başladı.

İpekoğlu, hazırlıkları tamamlandıklarını ifade ederek, "Oyuncularımıza sahada yapmaları gerekenleri hafta başından bu yana anlattık ve uygulamalı olarak gösterdik. Ben oyuncularıma güveniyorum. Camiamızı sevindirmek adına sahada iyi mücadele verip Adana'ya mutlu dönmek istiyoruz" diye konuştu. - ADANA

Kaynak: İHA

Son Dakika Spor Engin İpekoğlu: 'Trabzon'a Puan İçin Geldik' - Son Dakika


Advertisement