Fenerbahçe Beko, ABD'li basketbolcu Jarell Eddie ile yolların ayrıldığını açıkladı.
Sarı-lacivertli ekipten yapılan açıklamada, "Fenerbahçe Beko'nun 2020-21 sezonu kadrosunda yer alan sporcumuz Jarell Eddie ile yollarımız ayrılmıştır. Fenerbahçe Ailesi'ne verdiği katkılardan dolayı sporcumuza teşekkür eder, kariyerinin yeni döneminde kendisine başarılar dileriz" ifadelerine yer verildi. - İSTANBUL
Son Dakika › Spor › Fenerbahçe Beko'da ayrılık - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.