Fenerbahçe'de Kalmak İstiyorum" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Fenerbahçe'de Kalmak İstiyorum"

Fenerbahçe\'de Kalmak İstiyorum"
23.04.2017 03:20

Fenerbahçe'nin Brezilyalı futbolcusu Josef de Souza, sarı lacivertli takımdaki geleceğiyle ilgili konuştu.

Josef, "Şampiyonluklar yaşamak ve Fenerbahçe'de kalmak istiyorum" dedi.

Brezilya basınına açıklamalarda bulunan Josef derbi için "Şampiyonluktan uzağız ama ligi G. Saray'ın önünüde bitirebiliriz. Onları yenmek istiyoruz" şeklinde konuştu.

Josef, "Burada şampiyonluklar yaşamak istiyorum. Ailem Türkçe öğreniyor. Brezilya'ya dönme hedefim yok. F.Bahçe kalmak isterim" ifadelerini kullandı.

(Takvim)

Kaynak: Sporvadisi.com

Son Dakika Spor Fenerbahçe'de Kalmak İstiyorum' - Son Dakika


Advertisement