Fenerbahçe Düzce'ye Gitti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Fenerbahçe Düzce'ye Gitti

Fenerbahçe Düzce\'ye Gitti
15.07.2014 17:03

Fenerbahçe, sezon öncesi hazırlıklarının ikinci etabı için Düzce'ye gitti.

Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nde basına kapalı antrenmanın ardından karayoluyla Düzce'ye hareket eden sarı-lacivertli takım, 12 gün sürecek kamp için Kaynaşlı ilçesinde bulunan Topuk Yaylası'na geldi.

TEM Otoyolu Kaynaşlı gişelerinden çıkan takım otobüsleri, polis eskortu eşliğinde tesise ulaştı.

Fenerbahçe, Düzce kampındaki ilk antrenmanını bugün saat 19.00'da yapacak.

Kaynak: EuroSport.com

Son Dakika Spor Fenerbahçe Düzce'ye Gitti - Son Dakika


Advertisement