Galatasaray'da iki futbolcunun Kovid-19 testi pozitif çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Galatasaray'da iki futbolcunun Kovid-19 testi pozitif çıktı

Galatasaray\'da iki futbolcunun Kovid-19 testi pozitif çıktı
16.07.2021 23:12  Güncelleme: 23:32

Galatasaray Kulübü, bugün yapılan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) PCR testinde iki futbolcunun sonuçlarının pozitif çıktığını duyurdu.

Galatasaray Kulübü, bugün yapılan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) PCR testinde iki futbolcunun sonuçlarının pozitif çıktığını duyurdu.

Sarı-kırmızılı kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, "Galatasaray futbol takımı oyuncuları, teknik heyetimiz, performans, sağlık, idari ve destek kadrolarındaki çalışanlarımız için bugün yapılan Kovid-19 PCR testleri sonuçlanmış ve iki oyuncumuzun test sonucu pozitif çıkmıştır. Oyuncularımızın tedavi protokolü ve karantina süreci başlatılmıştır." denildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Galatasaray'da iki futbolcunun Kovid-19 testi pozitif çıktı - Son Dakika


Advertisement