Galatasaray, sabah saatlerinde yaptığı idman ile yeni sezon hazırlıklarını sürdürdü.
Yeni sezon hazırlıklarını Florya Metin Oktay Tesisleri'nde sürdüren Galatasaray, sabah yaptığı idmana ısınma hareketleriyle başladı. İdmanın ana bölümde ise sarı-kırmızılı futbolculara, Yo-Yo intermittent recovery level 2 testi yapıldı.
Yarın günü izinli geçirecek olan Galatasaray, çarşamba günü çift idman yapacak. - İSTANBUL
Son Dakika › Spor › Galatasaray günü tek çalışma ile tamamladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.