Türkiye, Sırbistan'da düzenlenen "International Belgrade Diving Trophy" Atlama Şampiyonası'nda, 3'ü altın toplam 12 madalyayla üçüncü oldu.
Yüzme Federasyonu'ndan yapılan açıklamaya göre, 4-6 Nisan tarihlerinde başkent Belgrad'da gerçekleşen şampiyonaya Türkiye'nin yanı sıra Macaristan, Bulgaristan, Hırvatistan ve Sırbistan ile Sırbistan'ın yerel 14 atlama kulübü katıldı.
Yarışmalarda erkeklerde Genç B kategorisinde Kıvanç Gür, Genç C Kategorisinde Emirhan Ergözmen ve Orhan Candan, bayanlarda ise Genç B kategorisinde Simgenur Becan ve Sinem Sağlam Türkiye'yi temsil etti.
Toplam 61 sporcunun katıldığı yarışmalar, Genç A, B, C, D yaş gruplarında 1 metre tramplen, 3 metre tramplen ve kule disiplinlerinde yapıldı.
Türkiye'nin ilk kez katıldığı bu organizasyonda milliler 3 altın, 5 gümüş, 4 bronz toplam 12 madalya elde etti. Ay-yıldızlılar erkeklerde 67, bayanlarda 54 puan toplayarak organizasyonu takım halinde üçüncü sırada tamamladı.
Millilerin dereceleri şöyle:
Kategorisi
1M Tramplen
3M Tramplen
Kule
Kıvanç Gür
Genç B
gümüş
bronz
gümüş
Simgenur Becan
Genç B
altın
altın
bronz
Sinem Sağlam
Genç B
bronz
gümüş
gümüş
Emirhan Ergözmen
Genç C
gümüş
bronz
4.
Orhan Candan
Genç C
6.
4.
altın - Ankara
Son Dakika › Spor › International Belgrade Diving Trophy' Atlama Şampiyonası - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.