İsmail Kartal, geçen sezon tüm sorunlarıyla ilgilendiği futbolcularıyla bu sezon öncesi bir toplantı gerçekleştirerek herkesten destek istedi. Genç teknik adam, geçen sezon oynamayan futbolcuların zaman zaman moral bozukluğu yaşadığını ve bunun farkında olduğunu belirterek, "Ancak geçen sezonki şampiyonlukta en büyük etken oynayan oynamayan herkesin bir takım bütünlüğü yaratmasıydı" dedi. Geçen sezonki '24 kişilik takım' felsefesinin bu sezon da aynen devam etmesini isteyen İsmail Kartal, sözlerini şöyle sürdürdü:
"Hepinizi yakından tanıyorum. Yaşayabileceğiniz sıkıntıları tahmin ediyorum. Fenerbahçe'deki her futbolcu çok değerli ve oynamayı hak ediyor. Ancak her maçta sadece 11 kişiyle sahada olacağız. Bizim için en önemli performans oynamayanların sağlayacağı katkı olacak. 24 kişilik kadronun tamamı oynamaya hazır olmalı ve bir koro gibi hareket etmeliyiz. Forma adaleti konusunda kimsenin şüphesi olmasın."
Son Dakika › Spor › İsmail Kartal'dan Forma Adaleti Mesajı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.