Kayserispor Çıkış Peşinde - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kayserispor Çıkış Peşinde

Kayserispor Çıkış Peşinde
11.12.2013 14:44

Futbolcu Salih Dursun: "Eskişehirspor maçından 3 puan alarak, çıkışa geçmek istiyoruz"

Kayserisporlu futbolcu Salih Dursun, hafta sonunda yapacakları Eskişehirspor karşılaşmasından 3 puanla ayrılarak, çıkışa geçmek istediklerini söyledi.

Dursun, yaptığı açıklamada, geride kalan haftalarda sakatlıklar ve kart cezaları nedeniyle puan kaybetmenin üzüntüsünü yaşadıklarını belirtti.

Eskişehirspor maçında 3 puan alarak, taraftarın yüzünü güldürmek istediklerini ifade eden Dursun, şunları kaydetti:

"Ligde ilk 14 haftada hedeflediğimiz sonuçları alamadık. Çok fazla puan kaybı yaşadık. Artık bir an önce alt sıralardan kurtulmayı istiyoruz. Bunun için yoğun bir şekilde çalışıyoruz. Önümüzde Eskişehirspor karşılaşması var. Eskişehirspor maçından 3 puan alarak, çıkışa geçmek istiyoruz. İnşallah istediğimiz sonucu alırız. Galibiyete çok ihtiyacımız var." - Kayseri

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Kayserispor Çıkış Peşinde - Son Dakika


Advertisement