Galatasaray- Fenerbahçe derbisinin sona ermesinin ardından sahanın yanı sıra sarı-kırmızılı tribünlerde de kavga çıktı.
Spor Toto Süper Lig'de oynanan Galatasaray-Fenerbahçe derbisi olaylı sona erdi. Mücadele sonrası sahada futbolcuların birbirine girmesinin ardından Galatasaray tribünlerinde de kavga çıktı. Kale arkası tribününde başlayan kavgaya çevik kuvvet ekipleri müdahale ederken, sarı-kırmızılı taraftarlar polislere yabancı madde attı. Polis ekipleri tarafından kavgaya karışan taraftarlar ise gözaltına alındı. - İSTANBUL
Son Dakika › Spor › Maç Sonunda Tribünler de Karıştı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.