Sunderland ile golsüz berabere kalan Chelsea'de Diego Costa bu sezonki beşinci sarı kartını gördü ve oyundan alındı.Çarşamba günü oynanacak Tottenham maçında cezalı ve sakat ouncularının olmasından çekinmediklerini belirten Portekizli teknik adam "Eksiklerimiz için ağlayacak değiliz. Costa yoksa Remy veya Drogba var ve onlar da büyük oyuncular. Şu anda ligin zirvesindeyiz ve Çarşamba günü başka bir maç daha var." şeklinde konuştu.Gazetecilerden birinin Costa'nın oyundan alınması sonrası alınganlık yaptığı sorusunu sert bir şekilde cevaplayan Mourinho "Neden hep Diego hakkında konuşuyoruz" dedi. Jose Mourinho takımın gidişatından memnun olduğunu ifade ederek "Elimizden geleni yaptık ama daha önce de söyledim, her zaman kazanamayız" sözlerine yer verdi.
Son Dakika › Spor › Mourinho: Costa'sız da Kazanırız - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.