Chelsea Teknik Direktörü Jose Mourinho, Galatasaray maçının ardından çarpıcı açıklamalar yaptı.
Jose Mourinho'nun açıklamaları şöyle:
"Sonuçtan mutlu olduğumu söyleyemem. Fakat adil bir sonuç olduğunu da düşünmüyorum. Özellikle ilk yarıda Chelsea çok daha iyiydi. İkinci golü bulmamız gerekiyordu. Şanslar da bulduk Ama ikinci yarıda Galatasaray etkin olan taraftı. Golü hakettiler. Defansif anlamda kornerden gol yedik. Üzerimizde baskı kurdular ve bu da sonucu ilan etti."
"Chelsea iyi savunma yapan bir takım. Kompakt oynayan bir takım. Drogba ve Sneijder her zaman tehlikeli tabii ki. Topla buluştuklarında kalitelerini görebilyorsunuz. Genel anlamda iyi bir defansif performans sergiledik. Zor bir maçtı, Galatasaray'ın hücum oyuncuları ikinci yarıda iyiydiler."
Son Dakika › Spor › Mourinho Oyundan Menun Değil - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.