NBA'de iki koronavirüs vakası tespit edildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

NBA'de iki koronavirüs vakası tespit edildi

NBA\'de iki koronavirüs vakası tespit edildi
24.12.2020 23:23  Güncelleme: 23:26

Amerikan Basketbol Ligi'nde (NBA) son bir haftada yapılan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testlerinde iki oyuncunun sonucunun pozitif çıktığı duyuruldu.

Amerikan Basketbol Ligi'nde (NBA) son bir haftada yapılan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testlerinde iki oyuncunun sonucunun pozitif çıktığı duyuruldu.

NBA'den yapılan açıklamaya göre 16 Aralık'tan itibaren 558 basketbolcuya uygulanan testler sonucunda iki pozitif vaka tespit edildi.

Ligde testi pozitif sonuçlanan kişiler, protokoller doğrultusunda izin verilinceye kadar karantinada kalıyor.

Kaynak: AA

Son Dakika Spor NBA'de iki koronavirüs vakası tespit edildi - Son Dakika


Advertisement