Orman'dan Kadın Sporculara Yemek - Son Dakika
Son Dakika Logo

Orman'dan Kadın Sporculara Yemek

05.03.2015 15:42

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, kulübün bünyesinde faaliyet gösteren kadın sporcuların 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü kutladı.

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, kulübün bünyesinde faaliyet gösteren kadın sporcuların 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü kutladı. aa

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Orman'dan Kadın Sporculara Yemek - Son Dakika


Advertisement