Özhan Çıvgın: "Çok Önemli Bir Maç Kazandık" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Özhan Çıvgın: "Çok Önemli Bir Maç Kazandık"

27.12.2015 19:19

Demir İnşaat Büyükçekmece Başantrenörü Özhan Çıvgın, Yeşilgiresun Belediye’ye karşı çok önemli bir maç kazandıklarını söyledi.

Demir İnşaat Büyükçekmece Başantrenörü Özhan Çıvgın, Yeşilgiresun Belediye'ye karşı çok önemli bir maç kazandıklarını söyledi.

Spor Toto Basketbol Ligi'nin 13. haftasında Demir İnşaat Büyükçekmece, sahasında karşılaştığı Akın Çorap Yeşilgiresun Belediye'yi 75-67 mağlup etti. Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Demir İnşaat Büyükçekmece Başantrenörü Özhan Çıvgın, "Galibiyetten dolayı mutluyum. İki haftadır evimizde çok iyi savunma yapıyoruz. Banvit'i de bu rakamlarla tutmuştuk. Bugün de Yeşilgiresun takımı hücum gücü olarak potansiyelli bir takım. Onları da 67 sayıda tutmak bizim için önemli. Çünkü biz bu iki maçı oynayana kadar ligin en fazla sayı gören takımlarındandık. Oyuncularımız buna reaksiyon verdiler ve çok önemli bir maç kazandık. Önümüzde erteleme maçıyla beraber 3 tane önemli maçımız var. Karşıyaka deplasmanı ile devam edeceğiz. Zor bir deplasman ama mental ve fiziksel olarak en iyi şekilde hazırlanıp oraya gideceğiz" dedi.

Akın Çorap Yeşilgiresun Belediye Başantrenörü Ahmet Kandemir ise basın toplantısına katılmadı. - İSTANBUL

Kaynak: İHA

Son Dakika Spor Özhan Çıvgın: 'Çok Önemli Bir Maç Kazandık' - Son Dakika


Advertisement