Ürkmezgil Şampiyonluğa İnanıyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ürkmezgil Şampiyonluğa İnanıyor

28.04.2015 15:10

1 kazanılan Kardemir Karabükspor karşılaşmanın ardından birbirlerine kenetlendiklerini söyledi.

1 kazanılan Kardemir Karabükspor karşılaşmanın ardından birbirlerine kenetlendiklerini söyledi.

Güngören Erdem Bayazıt Anadolu Lisesi ve Dünya Uyuşturucuyla Mücadele Eden Sporcular Federasyonu (DUMESF) tarafından "Sporla Kötü Alışkanlıklardan Uzak Dur" sloganıyla düzenlenen "Gazozuna Maçımız Var" projesine katılan Beşiktaş Genel Sekreteri Ahmet Ürkmezgil, şampiyonluğa inançlarının tam olduğunu vurguladı.

"DÜN AKŞAM OYNANAN KARŞILAŞMANIN ARDINDAN BİRBİRİMİZE KENETLENDİK"

Beşiktaş'ın şampiyonluğu için mücadele ettiklerini vurgulayan Ürkmezgil, dün akşam oynanan karşılaşmanın ardından birbirlerine daha çok kenetlendiklerini söyledi.

"FİKSTÜR AVANTAJI DİYE BİR ŞEY YOK"

3 büyük takımın şampiyonluk yarışında fikstür avantajı ile ilgili soruya ise Ürkmezgil, "Bundan sonra oynanacak oyunlarda herkesin şansı kendi olacak. Ben bu saatten sonra fikstür avantajı diye bir şeye inanmıyorum" diye cevap verdi. - İSTANBUL

Kaynak: İHA

Son Dakika Spor Ürkmezgil Şampiyonluğa İnanıyor - Son Dakika


Advertisement