Voleybolcular Deplasmandan Galibiyetle Döndüler - Son Dakika
Son Dakika Logo

Voleybolcular Deplasmandan Galibiyetle Döndüler

Voleybolcular Deplasmandan Galibiyetle Döndüler
11.01.2016 11:52

Düzce Belediyespor Voleybol takımı ligdeki başarı grafiğini yükseltiyor.

Düzce Belediyespor Voleybol takımı ligdeki başarı grafiğini yükseltiyor. Bu hafta deplasmanda PTT ile karşılaşan Düzce Belediyespor maçı 3-1 kazandı.

Voleybol 2. Lig A grubunun 14'üncü hafta maçları tamamlandı. Düzce Belediyespor play-off sıralamasında girdiği maçta durumunu korudu. Ankara'da oynanan maçın ilk setini 25-17 kaybeden Düzce Belediyespor maçın diğer setlerini kazanarak salondan 3-1 galip ayrılmayı başardı. Maçın diğer setleri 25-22, 25-22, 25-16 Düzce Belediyespor'un lehine kapandı. Bu sonuçla Belediyespor ligde 4'üncülük durumunu muhafaza etti. Ligin 15'inci haftasında Belediyespor deplasmana gidecek. - DÜZCE

Kaynak: İHA

Son Dakika Spor Voleybolcular Deplasmandan Galibiyetle Döndüler - Son Dakika


Advertisement