Bilecik'in Vezirhan Belde Belediye Başkanı Mehmet Duymuş, beldedeki kadınlarla bir araya geldi.
Vezirhan Belediyesi Vezirhan Tesislerinde gerçekleşen programda kadınların taleplerini dinleyen Başkan Duymuş, "Karar alma sürecimizde halkımızın tüm kesimini dahil etmek amacıyla başlattığımız halk buluşmalarımıza, gençlik buluşmalarımızla başladık. Ardından belde kadınlarımızla bir araya geldik. Kadınlarımızın taleplerini tek tek dinleyip not aldık ve Vezirhan'da yapılan çalışmalar hakkında bilgi verdik. Buluşmamıza katılan tüm bayan vatandaşlarımıza teşekkür ederim. Buluşmalarımızın devamı gelecektir" dedi. - BİLECİK
Son Dakika › Yaşam › Başkan Duymuş, Kadınlarla Bir Araya Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.