Işid Irak'ta 'Klor Gazı Kullanıyor' - Son Dakika
Son Dakika Logo

Işid Irak'ta 'Klor Gazı Kullanıyor'

Işid Irak\'ta \'Klor Gazı Kullanıyor\'
12.03.2015 13:04

Irak ordusu, IŞİD'ın Tiktir'te kullandığı bombalara az miktarda klor gazı da katmaya başladığını açıkladı.

Irak ordusu, IŞİD'ın Tiktir'te kullandığı bombalara az miktarda klor gazı da katmaya başladığını açıkladı. BBC'ye Irak bomba imha ekipleri tarafından gösterilen videolarda, patlamanın ardından havaya turuncu bir duman bulutu yükseldiği görülüyor.

Kaynak: Milliyet.com.tr

Son Dakika Yaşam Işid Irak'ta 'Klor Gazı Kullanıyor' - Son Dakika


Advertisement