1461 Trabzon Asbaşkanı Demir Açıklaması - Son Dakika
Son Dakika Logo

1461 Trabzon Asbaşkanı Demir Açıklaması

14.12.2015 15:36

PTT 1. Lig ekiplerinden 1461 Trabzon'un Asbaşkanı Nihat Demir, Ziraat Türkiye Kupası'nda 17 Aralık Perşembe günü sahalarında oynayacakları Sivas Belediyespor maçını kazanmak istediklerini söyledi.

PTT 1. Lig ekiplerinden 1461 Trabzon'un Asbaşkanı Nihat Demir, Ziraat Türkiye Kupası'nda 17 Aralık Perşembe günü sahalarında oynayacakları Sivas Belediyespor maçını kazanmak istediklerini söyledi.

Demir, gazetecilere yaptığı açıklamada, Giresunspor maçını unuttuklarını ve kupaya kilitlendiklerini ifade etti.

Kupada gruba galibiyetle başlamak istediklerini vurgulayan Demir, "Perşembe günü sahamızda oynayacağımız Sivas Belediyespor maçını kazanmak istiyoruz. Bu karşılaşmayı kazanarak pazar günü deplasmanda oynayacağımız lig maçına moralli çıkmak istiyoruz" dedi.

Öte yandan bordo-mavi-beyazlı ekip, kulüp tesislerinde, teknik direktör Hamdi Zıvalıoğlu yönetiminde çalıştı. Isınma hareketleri ile başlayan antrenman, ayak tenisi ve taktik ağırlıklı çalışmayla devam etti.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel 1461 Trabzon Asbaşkanı Demir Açıklaması - Son Dakika


Advertisement