Anadolu Ajansı (AA) Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Kemal Öztürk, Kocaeli Üniversitesi (KOÜ) İletişim Fakültesi öğrencileriyle bir araya gelecek.
İletişim Platformu Derneğinin düzenlediği programda Öztürk, "Anadolu Ajansı ve Yeni Nesil Gazetecilik" konferansı verecek, öğrencilerin sorularını yanıtlayacak.
Program, yarın 13.00'de yapılacak. - KOCAELİ
Son Dakika › Yerel › Aa Genel Müdürü Öztürk, Koü'de Konferans Verecek - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.