Adıyaman'da 19 Kişi Karbonmonoksit Gazından Zehirlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Adıyaman'da 19 Kişi Karbonmonoksit Gazından Zehirlendi

20.01.2012 13:20

Adıyaman'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 19 kişi, hastanelerde tedavi altına alındı.

Adıyaman'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 19 kişi, hastanelerde tedavi altına alındı.

Adıyaman 112 Acil Komuta Kontrol Merkezi Başhekimi Rıdvan Kurtgöz, AA muhabirine yaptığı açıklamada, şiddetli esen rüzgar nedeniyle dün gece sobadan sızan karbonmonoksit gazından 19 kişinin zehirlendiğini bildirdi.

Kurtgöz, "Adıyaman merkezde 15, Samsat ilçemizde 1 ve Kahta ilçemizde 3 hastayı karbonmonoksit zehirlenmesi nedeniyle hastaneye götürdük, tedavileri sürüyor. Bir ölüm olayının olmaması bizleri sevindirdi" dedi.

Kurtgöz, vatandaşları rüzgarlı havalarda gece sobaya kömür atmamaları konusunda uyardı.

- ADIYAMAN

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Adıyaman'da 19 Kişi Karbonmonoksit Gazından Zehirlendi - Son Dakika


Advertisement