Adıyaman Sağlık Müdürlüğü çalışanları iftar yemeğinde bir araya geldi.
İl Sağlık Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, Sağlık Müdürlüğü bahçesinde düzenlenen iftar yemeğine Sağlık Müdürlüğü yöneticileriyle birlikte hastane yöneticileri ve Sağlık Müdürlüğü personeli katıldı.
Adıyaman Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Emin Taş, iftarda kısa bir konuşma yaparak, iftara katılanlara teşekkür etti.
Ramazan ayının birlik ve beraberliğe vesile olmasını dileyen Taş, tüm insanlığın huzur, refah ve barış içerisinde yaşaması temennisinde bulundu.
Muhabir: Hakan Furkan/ Adem Yılmaz
Yayıncı: İsmail Fidan - ADIYAMAN
Son Dakika › Yerel › Adıyaman Sağlık Müdürlüğü Çalışanları İftarda Buluştu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.