AK Parti Çanakkale Merkez İlçe Başkanlığında yeni seçilen yönetim ilk toplantısını yaptı.
Merkez İlçe Başkanı Adnan Öncü, parti binasındaki toplantının açılışında yaptığı konuşmada, kongrenin güzel bir havada gerçekleştiğini belirterek, yeni seçilen yönetim kuruluna ilk toplantının hayırlı olmasını diledi.
Öncü, hedeflerinin 2014 yerel seçimleri olduğunu, Çanakkale'yi AK Parti hizmetleriyle tanıştırmaya az bir zaman kaldığını ifade ederek, yerel seçimlere arzulu ve istekli yeni yönetim kadrosuyla girdiklerini, bu kadronun yerel seçimlerde Çanakkale'yi layık olduğu yere getireceğini kaydetti.
- ÇANAKKALE
Son Dakika › Yerel › AK Parti'de Yeni Yönetim İlk Toplantısını Yaptı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.