Aydın Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Zeynel Akın Aydın il genelinde görev yapan kadrolu ve sözleşmeli antrenörlerle toplantı yaptı.
35 antrenörün katıldığı toplantıda 2011 yılı değerlendirilirken 2012'nin hedefleri belirlendi.
Akın toplantıda yaptığı konuşmada antrenörlere teşekkür ederken, 2012 yılında daha fazla özveri göstermelerini istedi.
Toplantıda antrenörlere hitaben yaptığı konuşmada Spor Bakanlığı'nın koyduğu olimpiyat hedeflerini hatırlatan Akın şunları söyledi: "Bu düzeyde sporcular yetiştirmek için çalışmalıyız. Aydın da sporun tabana yayılması ve her yaştan insanın sporun içine ve tesislerimize çekilmesi için gereken faaliyetlere imza atmak için çalışacağız. Aydın'da bulunan milli sporcular ile ilgili bilgileri koordinasyonda bulunarak takip edeceğiz"
Akın, sık sık bu tip toplantılar yapacaklarını sözlerine ekledi. - AYDIN
Son Dakika › Yerel › Akın Antrenörlerle Toplantı Yaptı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.