Andırın Kaymakamı Çifci Açıklaması - Son Dakika
Son Dakika Logo

Andırın Kaymakamı Çifci Açıklaması

13.04.2012 12:00

Andırın Kaymakamı Alper Çifci, ilçede 250 kişilik spor salonu yapımının tüm hızıyla devam ettiğini söyledi.

Andırın Kaymakamı Alper Çifci, ilçede 250 kişilik spor salonu yapımının tüm hızıyla devam ettiğini söyledi.

Çifci, yaptığı açıklamada, spor salonunun yaz aylarında bitirileceğini bildirdi.

Salonunun tamamlanmasıyla birlikte gençlere daha rahat bir ortamda spor yapma imkanı sağlanacağını ifade eden Çifci, "Spor salonunun tamamlanmasının ardından, gençlerimiz ve öğrencilerimiz, voleybol, hentbol ve basketbol gibi çeşitli sportif faaliyetler de yapabilecek. Ayrıca sosyal ve kültürel etkinlik gerçekleştirebileceğimiz güzel bir salonumuz olacak" dedi.

- KAHRAMANMARAŞ

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Andırın Kaymakamı Çifci Açıklaması - Son Dakika


Advertisement