Ankesörlü Telefonlar Pislikten Geçilmiyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ankesörlü Telefonlar Pislikten Geçilmiyor

Ankesörlü Telefonlar Pislikten Geçilmiyor
27.03.2015 17:26

Bursa’nın Yenişehir ilçesinde Türk Telekom’a ait telefon kulübelerinin bakımsızlığı tepkiye sebep oluyor.

Bursa'nın Yenişehir ilçesinde Türk Telekom'a ait telefon kulübelerinin bakımsızlığı tepkiye sebep oluyor.

İlçe merkezinde Telekom'a ait telefon kulübeleri ve ankesörlü telefonlar pislik içinde. Bir parmak toz tutan ankesörlü telefonlar adeta mikrop saçıyor. Çarşı içinde postahane yanında yer telefon kulübelerinin kullanılamaz hale geldiğini belirten vatandaşlar, "Bunları nasıl bu halde bırakıyorlar hayret ediyoruz. Yetkililerin bir an önce bu meseleye el atmasını istiyoruz. Pislikten mikrop kapıp hasta olmaktan korkuyoruz" diye konuştu. - BURSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Ankesörlü Telefonlar Pislikten Geçilmiyor - Son Dakika


Advertisement