Spor Toto 3. Lig 2. Grup takımlarından Aydınspor 1923'te bayram izni bitti. Siyah-beyazlı ekip bayram dönüşü ilk antrenmanını 18.30'da Mukan Perinçek Stadı'nda yapacak.
Aydınspor 1923'te futbolcular eksiksiz olarak, kulüp tesislerinde toplandı. Aydınspor 1923'ün teknik direktörü Selahaddin Dinçel yaptığı açıklamada, sezon öncesi yapacakları özel çalışmaların yanı sıra,
lig formatına gireceklerini belirtti.
Hazırlıklarını lige odaklı olarak sürdüreceklerini ifade eden Aydınspor 1923 teknik direktörü Selahaddin Dinçel, "Oyuncularımızı lige hazırlıyoruz. Lige kadar oyuncularımız arasında forma savaşı yaşanacak. Her oyuncumuzun formayı giyebilmek için
eşit şansı var" dedi.
Dinçel, lige Gürkan ve Uğur'dan yoksun olarak başlayacaklarını kaydederken, Savaş'ın durumunun da ilerleyen günlerde belli olacağını hatırlattı. - AYDIN
Son Dakika › Yerel › Aydınspor 1923'te İzin Bitti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.