Adıyaman Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü personelleri tarafından badem bahçeleri gezildi.
Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğüne bağlı görevlileri Kahta ilçesinde bulunan badem bahçelerini gezerek badem verimliliği hakkında çiftçilerden bilgi aldılar. Badem verimliliği hakkında bahçe sahiplerinden bilgiler alan görevliler aynı zamanda onların sorun ve sıkıntılarının olup olmadığını da görüştüler. Badem verimliliğinin iyi olduğunu dile getiren çiftçiler ise Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğüne kendilerine sunmuş oldukları destekten ve çiftçiye verdikleri önemden dolayı teşekkür ettiklerini dile getirdi. - ADIYAMAN
Son Dakika › Yerel › Badem Bahçelerinin Verimliliği İncelendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.