Balıkçılar, Sıcaklıkların Düşmesini Bekliyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Balıkçılar, Sıcaklıkların Düşmesini Bekliyor

08.02.2013 15:10  Güncelleme: 15:07

Hava sıcaklığının mevsim normallerinin üzerinde olması nedeniyle avlanamayan balıkçılar, teknelerinin bakımını yaparak vakit geçiriyor.

Hava sıcaklığının mevsim normallerinin üzerinde olması nedeniyle avlanamayan Akçakocalı balıkçılar, teknelerinin bakımını yaparak vakit geçiriyor.

Balıkçı İlyas Gümüş, AA muhabirine yaptığı açıklamada, kış aylarının ortasında sıcaklıkların yüksek olmasının avcılığı olumsuz etkilediğini söyledi.

Karadeniz'de balıkların sıcaklık nedeniyle derinlere kaçtığını anlatan Gümüş, "Biz de bu sıcak havalarda teknelerin bakımını yapıyoruz" dedi.

Gümüş, sıcaklıkların yükselmesini beklediklerini sözlerine ekledi.

Akçakoca'da yarın da sıcaklıkların mevsim normallerinin üzerinde olması bekleniyor.

Muhabir: Soner Şen/ Onur Orhan

Yayıncı: Kemal Kaymak - DÜZCE

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Balıkçılar, Sıcaklıkların Düşmesini Bekliyor - Son Dakika


Advertisement