Başkan Aşkın, Yeni İl Emniyet Müdürü Çetin'i Ziyaret Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Aşkın, Yeni İl Emniyet Müdürü Çetin'i Ziyaret Etti

Başkan Aşkın, Yeni İl Emniyet Müdürü Çetin\'i Ziyaret Etti
29.03.2012 10:48

Kula Belediye başkanı Selim Aşkın, Manisa'nın yeni İl Emniyet Müdürü Yunus Çetin'e hoş geldin ziyaretinde bulundu.

Kula Belediye başkanı Selim Aşkın, Manisa'nın yeni İl Emniyet Müdürü Yunus Çetin'e hoş geldin ziyaretinde bulundu.

Başkan Aşkın, makamında ziyaret ettiği Manisa İl Emniyet Müdürü Çetin'e, yeni görevinde başarılar diledi. Aşkın, Kula İlçesi ile ilgili asayiş konularında bilgi verdi.

Manisa İl Emniyet Müdürü Çetin ise, Kula Belediye Başkanı Selim Aşkın'ın ziyaretinden duyduğu memnuniyeti belirterek, en kısa zamanda ilçeye geleceğini belirtti.

(HY-ERG-

29.03.2012 10: 28: 21

TSI

NNNN - MANİSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Başkan Aşkın, Yeni İl Emniyet Müdürü Çetin'i Ziyaret Etti - Son Dakika


Advertisement