Çaycuma Belediye Başkanı Mithat Gülşen, Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) Çaycuma İlçe Müdürü Birol Saltan'ı ziyaret etti.
Gülşen, ziyaretinde yaptığı konuşmada, kapatılması planlanan Çaycuma Fatih Lisesi binasına yer sorunu yaşayan SGK'nın taşınacağını kaydetti.
Saltan'da konuşmasında, başkana teşekkür ettiğini ilçe için çalışmaktan onur duyduğunu belirtti. - Zonguldak
Son Dakika › Yerel › Başkan Gülşen'den Sgk'na Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.