Kütahya'da bir grup amatör spor kulübü yöneticisi, Belediye Başkanı Kamil Saraçoğlu'na desteklerinden dolayı teşekkür ziyareti gerçekleştirdi.
Ziyarette konuşan yöneticiler, "Bilindiği gibi, Kamil Saraçoğlu ve ekibi, spora ve sporcuya tam destek sloganıyla göreve gelmişti. Kendileri şehrimizdeki birçok sosyal ve sportif alanda maddi ve manevi olarak desteklerde bulundular. Bu sebeple kendilerini ziyaret ederek teşekkürlerimizi ilettik" dediler.
Kulüp yöneticileri, Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Özdoğan'ın hazır bulunduğu ziyarette Başkan Saraçoğlu'na bir çini tabak takdim ettiler. (EFE) - KÜTAHYA
Son Dakika › Yerel › Başkan Kamil Saraçoğlu'na Teşekkür Ziyareti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.