Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin, çeşitli illerdeki teknik üniversitelerin rektörlerini ağırladı.
Rutin durum değerlendirme toplantısı için Bursa'ya gelen İzmir, Ankara, İstanbul, Konya, Erzurum illerindeki teknik üniversitelerin rektörlerini konuk eden Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin, misafirlerine belediyenin yatırımlarını gezdirdi. Rektörlere 2004 yılından bu yana Yıldırım Belediyesi'nin hayata geçirdiği sosyal ve fiziki projeleri hakkında bilgiler veren Başkan Keskin, eğitime verdikleri desteğe vurgu yaptı. İlk göreve geldiklerinde sınıf mevcutlarını ve okullardaki eksiklikleri anlatan Keskin, "Göreve geldiğimiz günden bu yana ürettiğimiz 33 okul arsasının üzerine okullar yapılmasını sağladık. 2 üniversiteyi ilçemize kazandırdık. Belediyecilik sadece asfalt, yol ve kaldırımdan ibaret değildir. Eğitim bizim önceliğimiz olmuştur" diye konuştu.
Keskin, hizmetleri yerinde anlattıktan sonra rektörleri Kaplıkaya Cazibe Merkezi'ne götürerek tünel akvaryumu ve diğer birimleri gezdirdi. Keskin, ayrıca "Mühür" adlı kitabını imzalayarak rektörlere takdim etti. - BURSA
Son Dakika › Yerel › Başkan Keskin Rektörleri Ağırladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.