Başkan Özhaseki'den "Yaşlılar Haftası" Mesajı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Özhaseki'den "Yaşlılar Haftası" Mesajı

19.03.2012 17:27

Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Özhaseki, Yaşlılar Haftası dolayısıyla mesaj yayımladı.

Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Özhaseki, Yaşlılar Haftası dolayısıyla mesaj yayımladı.

Başkan Özhaseki, 18-24 Mart tarihleri arasında kutlanan Yaşlılar Haftası dolayısıyla yayımladığı mesajda, ömrünün büyük kısmını topluma ve ülkeye hizmet ederek geçirmiş insanların, yaşlılık dönemlerinde saygıyla karşılanmaları gerektiğini belirtti.

Büyükleri yaşlılık dönemlerinde yalnız bırakmadan, onlara en iyi şekilde bakılması gerektiğini kaydeden Özhaseki, şöyle devam etti:

"Yaşlılar girdikleri her ortamda ayakta karşılanır, saygı ve hürmet görürler. Yaşlılık dönemi, insan hayatının zor bir dönem. Bu nedenle sevdiklerimizi bu zor dönemlerinde yalnız bırakmamak, onların bakımını layıkıyla üstlenmek hepimizin öncelikli görevi. Geçmişimizi geleceğe taşıyan, yarınlarımızı kuran çınarlarımız olan yaşlılarımız, bizim baş tacımızdır."

- KAYSERİ

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Başkan Özhaseki'den 'Yaşlılar Haftası' Mesajı - Son Dakika


Advertisement