Başkan Türe Zabıta Haftasını Kutladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Türe Zabıta Haftasını Kutladı

Başkan Türe Zabıta Haftasını Kutladı
03.09.2015 16:11

Anamur Belediye Başkanı Mehmet Türe, Zabıta Haftası dolayısı ile zabıta teşkilatını Kutladı.

Anamur Belediye Başkanı Mehmet Türe, Zabıta Haftası dolayısı ile zabıta teşkilatını Kutladı.

Türe, 1-7 Eylül Zabıta Haftası dolayısıyla Anamur Belediyesi Zabıta Müdürlüğünü ziyaret etti. Türe, ziyarette yaptığı değerlendirmede, "Halkın sağlığını ve huzurunu tehdit eden tüm unsurlarla mücadele eden zabıta teşkilatının kuruluş yıl dönümünü en içten dileklerimle kutluyorum. Toplum olmanın gereği olarak beklenen huzur ve düzeni yerine getirmeye çalışan zabıta ekiplerimiz ilçemizde özveriyle görev yapmaktadırlar. Tüm zabıta çalışanlarına mesleklerinde başarılar dilerken, zabıta personelime yaptıkları işlere sonuna kadar güvendiğimi belirtmek istiyorum. Dileğim bu anlamlı günde halkımız ile zabıta ekiplerinin birbirlerine yardımcı olmalıdır" dedi. - MERSİN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Başkan Türe Zabıta Haftasını Kutladı - Son Dakika


Advertisement