Antalya'da ikamet eden Tefennililerin düzenlediği dayanışma kahvaltısına katılan Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, "Hemşerilerin birbirleri ile birlik içerisinde olması çok önemlidir. Beni de bir fahri hemşeriniz olarak kabul edin" dedi.
Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, Antalya'da yaşayan Tefennililerin Öğretmen Evi'nde düzenlediği dayanışma kahvaltısına katıldı. Ressam Ahmet Korkmaz'ın davetlisi olarak katılan Başkan Tütüncü, tertip komitesi adına, kahvaltının düzenlenmesine yardımcı olan Süleyman Acar'a şilt takdim ederek Tefennililerle hatıra fotoğrafı çektirdi. - ANTALYA
Son Dakika › Yerel › Başkan Tütüncü Tefennililerle Bir Araya Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.