Batman Emniyet Müdürlüğü Trafik Şube Müdürlüğü ekipleri gece yaptıkları alkol denetimlerini artırdı.
Diyarbakır Caddesi Emniyet Müdürlüğü önünde trafik kontrolü yapan ekipler, sürücüleri alkol testinden geçirdi. Yaklaşık 20 ekiple 3 ayrı noktada konuşlandırılan trafik ekipleri gelen araçları durdurarak önce alkol testi yaptı, ardından sürücülerin ehliyet, trafik sigortası ve diğer evraklarını kontrol etti. Denetim esnasında alkol kullanan bazı sürücülere yeni yıl öncesi 700 lira para ceza kesildi. Trafik ekipleri, alkollü araç kullananlara müsamaha gösterilmeyeceğini yaşanan kazaların çoğunun alkollü araç kullanımından kaynaklandığını belirterek, gece saatlerinde alkol muayenesi çalışmalarının devam edeceğini söyledi. - BATMAN
Son Dakika › Yerel › Batman Polisi Alkol Denetimlerini Artırdı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.