Belediye Başkanı Çerçioğlu Aydınlıları Maça Davet Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Belediye Başkanı Çerçioğlu Aydınlıları Maça Davet Etti

Belediye Başkanı Çerçioğlu Aydınlıları Maça Davet Etti
12.04.2013 17:24

Aydınspor 1923'ün Batman Petrolspor ile yarın kendi sahasında oynayacağı karşılaşma öncesi Aydın Belediye başkanı Özlem Çerçioğlu, her Aydınlı gibi kendisinin de çok heyecanlı olduğunu belirterek tüm Aydınlıları maça davet etti.

Aydınspor 1923'ün Batman Petrolspor ile yarın kendi sahasında oynayacağı karşılaşma öncesi Aydın Belediye başkanı Özlem Çerçioğlu, her Aydınlı gibi kendisinin de çok heyecanlı olduğunu belirterek tüm Aydınlıları maça davet etti.

Aydınspor 1923'ün 2. Lige çıkacağını ve yarın oynanacak maçın sonunda bu coşkuyu yaşamak istediklerini belirten Aydın Belediye başkanı Özlem Çerçioğlu, "Hedefimiz olan 2. Lige çıkmayı çok istiyoruz. ve inşallah yarın bu coşkuyu yaşayacağız. Yarın ben de Adnan Menderes Stadı'nda olacağım. Tüm hemşerilerimizi bu coşkuyu yaşamaya ve takıma destek vermeye çağırıyorum. Takımın hedefine ulaşmasından çok mutluyum. Yarın şampiyonluğun garantilenmesi ile mutluluğumuz daha da artacak. İnşallah maç sonunda heb birlikte şampiyonluk coşkusu yaşayacağız" dedi.

(İK)

12.04.2013 17: 13: 22

TSI

NNNN - AYDIN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Belediye Başkanı Çerçioğlu Aydınlıları Maça Davet Etti - Son Dakika


Advertisement