Ziraat Türkiye Kupası 5. tur maçında Medical Park Antalyaspor'a 2-1 mağlup olarak kupadan elenen Beşiktaş, günü izinli geçiriyor.
Spor Toto Süper Lig'in 16. haftasında 15 Aralık Cumartesi günü saat 19.00'da Gençlerbirliği ile Ankara 19 Mayıs Stadı'nda karşılaşacak olan Beşiktaş, bugünü Antalya'da izinli olarak geçiriyor.
Yarın özel bir uçakla Ankara'ya gidecek olan siyah-beyazlılar, burada yapacağı antrenmanla Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına başlayacak.
Muhabir: Volkan Poliçe
Yayıncı: Hızır Hacısalihoğlu - ANTALYA
Son Dakika › Yerel › Beşiktaş Günü İzinli Geçiriyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.